HEEFT U EEN VRAAG? KLIK HIER
Telefoon
038-3333898 (optie 2)
E-mail
info@irisopvang.nl
Europa-Allee 10B
8265 VB Kampen

Inspraak

Inspraak

Hieronder staat de klachtenregeling bij IRIS Opvang. 

Interne procedure
Stap 1: Wanneer u een klacht hebt over de opvang van uw kind kunt u zich allereerst wenden tot de pedagogisch medewerkster op de groep.
Stap 2: Wordt u niet naar tevredenheid te woord gestaan, dan kunt u zich wenden tot de assistent leidinggevende. 
Stap 3: Komt u er met de assistent leidinggevende niet uit dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de manager van IRIS Opvang. Dit mag u mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De klacht zal door de manager zo spoedig mogelijk afgehandeld worden, maar in ieder geval binnen 6 weken na het indienen ervan. De klacht wordt zorgvuldig onderzocht en u als indiener wordt zoveel mogelijk op de hoogte gehouden van de voortgang van het onderzoek. Uiteindelijk krijgt u een schriftelijke en met redenen omkleed oordeel op de klacht. Daarin is opgenomen het termijn waarbinnen eventuele maatregelen gerealiseerd zullen zijn.
Stap 4: Betreft het een klacht die mogelijk ook voor andere ouders relevant is, dan doet u er verstandig aan om ook de oudercommissie van de opvang schriftelijk op de hoogte te stellen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De oudercommissie is echter geen klachtencommissie en kan uw klacht niet behandelen. Wel kunnen zij naar aanleiding van de klacht kijken naar het beleid van de organisatie.

Externe procedure
Optie 1: Voor zaken die u niet met het personeel van IRIS Opvang zelf kunt bespreken of als de gesprekken niet tot een oplossing van het probleem zijn gekomen hebben we de mogelijkheid van een vertrouwenspersoon buiten de organisatie. Hij is er voor personeel en ouders. Zijn naam is de heer H. Grit. Hij is te bereiken door een mail te sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of door hem te bellen op 06-24321661
Optie 2: IRIS Opvang is aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang. De Geschillencommissie Kinderopvang behandelt klachten van consumenten tegen ondernemers in de kinderopvang over dagopvang (kinderen van 0-4 jaar) en buitenschoolse opvang (kinderen van 4-12 jaar). Zij zijn een onafhankelijk instelling, die vragen en klachten aanhoort, advies geeft en duidelijk maakt welke stappen genomen kunnen worden. Zij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 0900-1877. Op deze site is het klachtenformulier te downloaden.

LEES ALLES OVER IRIS OPVANG

LEES ALLES OVER IRIS OPVANG

IN ONS WEBMAGAZINE!
logo_paars.png
Europa-Allee 10B
038-3333898 (optie 2)
info@irisopvang.nl
© Copyright 2019 web by step. Alle rechten voorbehouden.

Zoeken