Voor medewerkers: office.com
Europa-Allee 10B
8265 VB Kampen
Image
Image

Veel gestelde vragen (FAQ)

Hieronder staan de antwoorden op vragen die vaak aan ons worden gesteld.

Coronavirus

Waar kan ik informatie vinden van de overheid?
Op de website www.rijksoverheid/coronavirus staat alle informatie vanuit de overheid.

Jaarbegroting

Waarom krijg ik een jaarbegroting van IRIS Opvang?
Zodra IRIS Opvang de tarieven voor het nieuwe kalenderjaar bekend heeft, krijg je daarvan bericht. Dit doen we in de vorm van een jaarbegroting. Daarin staat wat de verwachte opvangkosten voor het volgende jaar zijn.

Facturen

Wanneer wordt de factuur geïncasseerd?
IRIS Opvang incasseert de factuur automatisch rond de 25ste van de maand.

Inschrijven en contracten

Hoe regel ik opvang?
Aanmelden gaat gemakkelijk via het online inschrijfformulier. Je ziet hier ook hoe het traject verloopt; van het invullen van het formulier tot de eerste opvangdag. Voor de buitenschoolse opvang hebben wij verschillende contractmogelijkheden. De basis is een 40-wekencontract. Dat wil zeggen dat er opvang is tijdens de schoolweken. Hebben ouders/verzorgers daarnaast ook opvang nodig in de schoolvakanties, dan kunnen ze kiezen uit een 44-weken-, 48-weken- of 52-wekencontract. Dat wil zeggen dat er naast de 40 schoolweken ook vakantiedagen in het contract zitten. Daarnaast is er nog een flexibel contract. Dit is een contract voor als er geen regelmaat zit in de momenten dat men opvang nodig heeft. Als er op even of op oneven weken opvang nodig is, kan dit op basis van een vast contract. Het uurtarief is afhankelijk van het aantal weken contract dat men kiest. Voor de kinderopvang hebben wij de volgende contractmogelijkheden: een contract voor 40, 44, 48 of 52 weken en een flexibel contract. Het uurtarief is afhankelijk van het aantal weken contract dat men kiest.

Vragen over opvang

Kan mijn kind ontbijten bij de voorschoolse opvang of kinderopvang?
Ja, het is meestal mogelijk om een zelf meegebracht ontbijt op te eten. Het kind moet dan wel gebracht zijn voor 7.30 uur. Informeer bij de locatie naar de mogelijkheden.

Algemene vragen

Ik heb een verbeterpunt, waar kan ik dit melden?
Wij vinden het fijn als ouders/verzorgers de moeite nemen om hun feedback aan ons door te geven. Verbeterpunten kunnen hier worden ingevuld. We gaan ervan uit dat deze ook zijn besproken op de locatie en (indien van toepassing) met de betreffende medewerker.

Privacy

Waarom worden de kinderen op Facebook foto's 'geblurd'?

Vanuit de privacywetgeving moet er vooraf toestemming zijn gegeven voor het publiceren van foto’s waar personen op staan. In de praktijk is dit lastig, omdat sommige kinderen van hun ouders/verzorgers wel op de foto mogen en sommige kinderen niet. Om alle kinderen gelijk te behandelen is voor het ‘blurren’ gekozen. Op deze manier kunnen wij toch op Facebook laten zien wat de kinderen zoal hebben gedaan en beleefd bij de opvang.

Ouderportaal

Hoe kan ik inloggen in het ouderportaal?
Bovenaan deze website staat een inlogknop voor het ouderportaal. Of klik hier om in te loggen. Voor het online ouderportaal is je bij ons geregistreerde e-mailadres je gebruikersnaam. Om je eigen inlog aan te maken, heb je naast je gebruikersnaam ook een wachtwoord nodig. Dit stel je eenvoudig en snel zelf in. Klik op ‘nieuw wachtwoord aanvragen’ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan vrijwel direct een e-mail met een korte instructie voor het instellen van je eigen wachtwoord. Heb je jouw wachtwoord ingesteld? Dan kun je met je gebruikersnaam en je wachtwoord meteen inloggen in het ouderportaal. Inloggen kan via de browser (bijvoorbeeld met Google Chrome, Microsoft Edge of Safari) en via de app.
Staat uw vraag er niet bij?

Staat uw vraag er niet bij?

Neem gerust contact met ons op
logo_paars.png
Europa-Allee 10B
038-3333898 (optie 2)
info@irisopvang.nl

IRIS Opvang is onderdeel van
IRIS Christelijk onderwijs & opvang

Image
© Copyright 2020 Kamels. Alle rechten voorbehouden.

Zoeken